EGY KORTY MŰVÉSZET



EGY KORTY MŰVÉSZET
_____________________________

Borsos József 
/1821-1883/





Ki
szóval
simogat
lágyan ringat
varázsszavakat.
 
~
 
Mély
érzés 
szeretet
varázslata
lélekben fogan.
 
~
 
Lágy 
szólam
édesebb
gondolattal
messze repített.
 
 
~Tóth Teodóra~
_________________
 
édes galambom
hozd el azt a levelet
reméljem, szeret?
 
~
 
alabástrom kéz
levelet kapott gyöngyöt,
édes remegés
 
~
 
Tégy
engem
legelső
legfontosabb
vallomásodba

 
~Zsatkovics Edit~
__________________
 
Mézédes szavak,
sóhajok lüktetését
hallom, Ő üzent.

 
~Szécsényi Csilla~
__________________
 
Én 
hittem
örökkön 
velem maradsz
hű szerelemben. 
 
~
 
Szív 
lélek 
nélküli 
kapcsolatban
csak tévelyegtünk.
 
~
 
Körülölel az ég 
csendje, álmaimat a
csillagok őrzik. 
 
~
 
Csillaghullásos
éjjelen hozzád bújnék 
végtelenségig.
 
~
 
Sokan írnak a
boldogságról- hamis kép -
ők is csak keresik.
 
~
 
Levelet írtam 
küldeném, de az ész nem
hallgat a szívre.

 
~Gáll Júlia~
_________________
 
Hírnök érkezett,
Boldogság e pillanat.
Tudtam! Még szeret!
 
 ~
 
Szó
Édes, 
Balzsamos.
Nem titkolom:
Én is szeretem!

 
~Jurisin Szőke Margit~
__________________
 
Rebben a postás.
Vajh! jó-rossz hír hozója?
Szívem megsúgja.
 
~
 
Levél - titkot rejt.
Mint leány szűzi testét
Ruha redői.
 
~
 
Galamb, levél
Vállak, keblek - mind fehér. 
Pecsét - mint a vér.
 
~
 
Galamb és leány
Összenevet. Tudják mit
Rejt az üzenet.

 
~Kincses János~
_________________

egy lélekmadár
boldogságnak hírnöke
útjára indul
 
~
 
titkos szerelem
galamb röppen sietve
most két szív dobban

 
~Somogyi Judit~
__________________
 
Éj
leplén
szavaid
friss nedűjét
cseppenként iszom
 
~
 
Lágy
dallam
minden szó
édes nektár
testemben gyöngyöz

~Budai Orsolya~
 
____________________ 
 
Szerkesztette: Budai Orsolya
 
KORTÁRS TÜKÖR
 
Irodalmi és Művészeti Magazin
 
www.orsolyabudai.com

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

CSIPKE LEGYEZŐ

URBÁN - SZABÓ BÉLA: SZERELEMHAJÓ